Paket och Wienerbrödets dag

Ja idag är det alltså Wienerbrödets dag, finns ju dagar för typ allting.. ;) Här blir det inga wienerbröd idag i alla fall, men däremot ost och kex ikväll som jag skrev igår :)
 
Idag blev det sovmorgon till kl 9 och sen gick vi ut på en timmes promenad för att hämta ut paketet jag beställt. Var ritkigt skönt att vara ute och gå, dels för att det var väldigt länge sedan och dels för att man fick känna av ljuset lite grann i alla fall. Här är det jag hade köpt:
 
Efterlängtade julkulor av Elsa Beskow / Design Stockholm
 
Muffins- och metallformar för julbaket :)
Ska väl bli ischoklad i metallformarna, i muffinsformarna vet jag inte riktigt än..
 

Kommentarer
♥ Sojka ♥ säger:

hahaha ja verkligen! Men dock skäms jag för att jag inte tänkt på att han faktikst har en halv stora syrra :( har bloggat om det idag!

2014-11-24 | 11:49:20
Bloggadress: http://sojka.nu
Me & My Baby Dolls säger:

Åhh va fina! Vi ska också ta upp vårat julpynt för att se vad som behövs köpas :-)

Svar: Tack :) Ja jag skulle behöva gå igenom våra grejer också, har dock köpt på mig det mesta nu, som jag Vet att vi inte haft i alla fall. Nu är bara det roligaste kvar - att ställa fram allting :)
Helbraflinga

2014-11-24 | 13:53:24
Bloggadress: http://mybabydolls.se
Småstadsfrun säger:

Tror faktiskt att min man skulle kunna äta hur många wienerbröd som helst, jag däremot, jag gillar bara det goa i mitten :)

Svar: Jag tycker att wienerbröd är väldigt gott, men jag äter det vääldigt sällan, då jag allt som oftast väljer något annat på caféer :) Men det är ju det i mitten som gör det hela ;)
Helbraflinga

2014-11-25 | 19:20:48
Bloggadress: http://www.smastadsfrun.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback