Krispig höst

Det har blivit riktigt kallt ute nu, på bara några dagar, trots att solen är framme. Vi fick särskilt erfara det idag på morgonen då vi var ute redan 8.30, jag och Allie. Tidigt för att vara oss ;)

Vid 9 hade jag tid för cellprovtagning på MVC. Inte direkt det roligaste besöket där, men ack så viktigt. Jag hade även två frågor som jag tänkt ställa när jag var där; om hon kunde kolla om mina magmuskler gått ihop sig och om jag kunde få ett nytt recept p-piller - men det glömde jag helt och hållet bort. Aja, vi får väl pallra oss dit nån dag snart igen ;)

 

Efter vi varit på MVC gick vi till Vattenhuset i hopp om att de hade öppnat och att jag kunde prata med dem om babysim, men det var tydligen för tidigt. Vi fick gå tillbaka till centrum istället, handlade lite på Coop och åkte sedan hem. Jag måste säga att man blev väldigt pigg av att vara ute och gå i kylan (pch den härliga höstsolen), har faktiskt varit piggare idag än många andra dagar - och det trots att jag sovit mycket mindre den här natten :) Under dagen sedan har det blivit dammsugning, lite plockande/städning, sortering av Allies och Neos gamla kläder, kört en maskin tvätt och bara tagit det lugnt. När pojkarna i familjen kom hem blev det raggmunk med fläsk till middag - gott!

 

 Lite mer nackträning - hon gillar det inte... :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback