11 veckor

Måndag och ny vecka betydde den här gången att Allie funnits med oss i hela 11 veckor. Jag vet att jag skrivit det förut, men det går verkligen snabbt! Jag och Allie tog en härlig sovmorgon till 9, åt frukost och myste lite här hemma innan vi var ut och gick en promenad vid 11. Trodde att det skulle vara riktigt kallt ute, men det gick ju fortfarande att (stundtals) gå i t-shirt. Riktigt underbar början på hösten :) 
 
Vid ett var vi inne i centrum för att möta upp Cissi som kommit ut hit för att träffa oss. Vi fikade på Spis & Vin Bistro Café (ja, jag börjar känna mig som stammis där) och satt där på uteserveringen i några timmar. Vi pratade en massa om sommaren, hur vi haft det sen sist (nån vecka innan jag och A gifte oss i maj) och en massa mer. Supertrevligt hade vi det! När det var dags att gå därifrån gick temperaturen från att ha varrit riktigt skönt, till att bli riktigt kallt, på bara en sekund. Molnen kom och jag hann bli riktigt frusen innan jag ens kommit hem. Väl hemma fick det därför bli en kopp te, och sedan (passande nog) gulaschsoppa till middag :)
 
Kolachokladpaj & latte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback