Ett bra avslut på helgen <3

Vi vaknade utvilade på söndag morgon, och vädret var fortfarande fint. Jag funderade på att fråga A om vi kanske skulle gå bort till slottet för att äta brunch, men innan jag hunnit fråga har han ställt samma fråga. Sagt och gjort, vid elvatiden gick vi iväg bort dit och satte oss ute på den mysiga terassen. Brunchen var väldigt god, och det var lagom mycket att välja på tycker jag. Det fanns bl.a. zucchini-"rårakor", amerikanska pannkakor, äggröra, bacon, kyckling, olika sallader, olika bröd, sill, frukt och ett stort efterrättsbord :) Vi satt där och åt, pratade och tittade ut över slottsparken. Allie sov största delen av tiden, men vaknade sedan för mat hon med. Riktigt mysigt hade vi det där på terassen, och jag kan inte säga det många gånger nog - men oj så glad jag är att vi bor där vi bor, med närhet till så fina områden/ställen! :)
 
Där uppe på terassen (visst är det fint?) satt vi och avnjöt vår brunch...
 
...som bland annat innehöll detta :)
 
...och sedan även efterrätt, när Allie vaknat <3
 
Efter att vi ätit gick vi en liten promenad i parken och satte oss på en bänk i solen ett tag. Det var så skönt att vara lediga tillsammans, bara prata och ha det mysigt - jag och min man. Vi gick ju såklart förbi platsen vi gifte oss på också, där uppe vid soluret, och det är klart att det väcker fina minnen till liv :) I strax över 4 månader har jag nu varit FRU <3
 
Där, där nere på bänken. Där satt vi i solen en bra stund :)
 

Kommentarer
Veronica Wallgren säger:

Ser verkligen mysigt ut :)

Svar: Det var det verkligen! :)
Helbraflinga

2016-09-26 | 13:35:06
Bloggadress: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback