Jag kunde inte hålla mig

Igår tog jag cykeln till förskolan för att hämta Allie, hon blev så glad när jag sa att jag hade den :) Istället för att cykla hem direkt så tog vi en sväng till centrum. Jag kände att det skulle vara skönt att få röra på sig lite grann, plus att jag hade några små ärenden att uträtta. Först och främst var jag tvungen att fixa till mina glasögon som fortfarande inte kändes helt bra. Jag hämtade ut dem i förra veckan, de böjde om dem bakom öronen, men jag fick gå tillbaka i måndags för att de hela tiden gled ner på näsan. De justerade, men det blev då för mycket på ena sidan. Igår gick jag och hade ont bakom örat - så det fick justeras igen. Nu har de känts bra sen dess igår, så jag hoppas att det var sista justeringen nu!
 
Någon som blev törstig efter att ha lekt runt i lekrummet i centrum :)
 
Sen gick vi vidare till Kappahl, hade sett en tröja från Newbie som jag bara kände att den MÅSTE Allie ha. Det spelar liksom ingen roll att hon har en massa kläder i garderoben som passar :) att de hade Tag 3 betala för 2 på alla barnkläder var ju dessutom extra kul. Hade tänkt beställa allt på nätet först, men eftersom att leggingsen som jag hade tänkt köpa till, var slut i hennes storlek på nätet, så fick jag gå till butiken. Och det är ju faktiskt lite roligare, att titta och känna på dem lite innan de kommer hem ;) haha, det märks att jag inte köpt barnkläder på länge. Det blev även ett par till leggings i erbjudandet, insåg att hon har typ 10 st "grova" (alltså chinos och jeans) byxor i strl 98 (som hon lite smått börjar gå över till nu) men inga leggings. De enda leggingsen hon har nu är två stycken i strl 86/92 som hon börjar växa ur. Så, det här var ju ett bra köp tycker jag ;) 
 
 
ÄLSKAR tröjan, som sagt... :)

Kommentarer
Jennie säger:

Så himla fina kläder 😍 Tänkte ta en runda nästa vecka när Carsten är på förskolan 😃

Svar: Ja men verkligen! Ja gör det, finns ju ännu mer fint på babyavdelningen :)
Helbraflinga

2018-08-16 | 19:21:01
Bloggadress: http://jennienilsen.blogozine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback