Med mina systrar <3

Efter kalashelgen (med Allies kalas) stannade både Linnea och Lotten kvar i några dagar till. På måndagen var det fint väder (ovanligt den här sommaren, jag vet 😎) så vi passade på att gå till Notholmen. A var iväg och slängde lite grejer, så vi tog N (på cykel) med oss på en promenad och så kom även A dit lite senare. Vi beställde in lunch och tittade sedan på kaninerna och ankorna som gick runt där nere :) N ville bada sen, så han och A gjorde det medan jag, Linnea och Lotten gick en promenad med Allie så hon kunde somna, innan vi också satte oss vid den lilla stranden.
 
Lotten och Allie :)
 
Med utsikt över Notholmen
 
Alltså - hon är ju bara föör go! <3
 
På kvällen sedan blev jag bjuden på min födelsedagspresent från förra året, nämligen en middag. Vi bestämde oss för Mister French och jag blev verkligen positivt överraskad. Egentligen kanske jag bara inte hade koll - men jag gillade att de hade som tapas, med olika smårätter, istället för bara huvudrätter. Vi tog därför in 10 rätter och delade på allihopa! Nån drink var blev det också, och en redig efterrätt sedan ;) riktigt kul, mysigt och avslappnande att gå ut och äta med systrarna mina också, det händer ju i princip aldrig annars! Vi måste försöka få till sånt hät oftare :)
 
Drinkar! Ja, Lottens var störst, men även alkoholfri ;)
 
Den goda maten :) måste dock erkänna att det var några rätter som inte direkt föll mig i smaken
 
En luftballong, av två, som kom och flög när vi satt där och åt - och en sned lyktstolpe ;)
 
Vi <3
 
Mumsig efterrätt ;) dock blev det lite väl mycket..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback