Stadsträdgården i Uppsala

När jag satt och gick igenom bilder på kameran så såg jag att jag hade en massa bilder kvar från när vi var i Uppsala. Knäppte en massa bilder på den fina Stadsträdgården som jag tänkte att jag skulle visa :) så glad att vi tog oss dit!
 
Allie och pappa A vid fontänen, på väg in i parken <3
 
Älskade, nyfikna, glada (men här supertrötta) Allie <3
 
En så mysig och lugn oas :)
 
Fontänen gillade Allie...
 
...och att springa på alla gångar längs vattnet
(medan jag sprang efter och var rädd att hon skulle snubbla och ramla i vattnet )
 
Underbara rosor !
 
Här var när vi hade kommit upp till slottet, vi står framför Linneanum och Botaniska trädgården :)
Dit ner/in kanske man borde ha varit... men det får bli en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback