20 år

I 20 år har jag nu levt, och idag var första gången jag fick gå på Systemet, vilket givetvis gjordes! ;) träffade på Sarah o Carro där också, så jag passade på att prata med dem lite grann :P var och bokade klipptid på stan också, tänkte att jag måste få det gjort innan Spanien :P Annars idag har jag legat ute och solat, badat, fikat, fått paket och nu på kvällen har vi (familjen) varit till Klaras för att äta :) Jag åt "fläsk-, ox- och kycklingfilé med stekt potatis och kantarellsås", mums! Paketen jag fick idag var en plattång, en liten sylåda och pengar :) fick också ett Grattis-samtal från Farfar, vilket uppskattades mycket, även om jag blev ledsen efteråt... Trodde inte jag skulle regera såå mycket :( men.. grattis på namnsdagen ängeln! <3


foto: Linnea Fahlberg


Kommentarer
lisen säger:

maten lät ju himlans god alltså :)



hur är det med resfebern då, börjat komma ?

2010-06-13 | 10:46:33
Bloggadress: http://liiseen.webblogg.se/
Elin säger:

haha det är så himla skönt att få gå in på systemet helt själv första gången :D

2010-08-14 | 11:58:57
Bloggadress: http://pinglisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback