26februari

Den dagen kommer jag alltid att minnas med smärta :'( Även om jag vet att Ni inte ville/orkade leva längre. Jag är bara glad att jag hann komma och träffa Dig. Men som vi sa: Du väntade på oss, så att vi fick träffa Dig! Nästa gång vi ses är i Nangijala, i Körsbärsdalen. Jag hoppas att Ni njuter av paradiset, så återförenas vi när jag kommer dit! Vila i frid <3


”Hur gammal är man i himlen? Jag menar, i himlen är det väl meningen att man ska visa sig från sin allra vackraste sida, och jag kan inte tänka mig att alla människor dör av ålderdom och struttar omkring skalliga och tandlösa… Jag tror att man får välja. Man fyller i en anmälningsblankett med frågor om man vill ha stjärnutsikt eller molnutsikt… Vad händer i himlen när alla människor försöker hitta varandra efter att ha varit ifrån varandra i så många år? Låt säga att någon dör och börjar leta efter sin man som dog för fem år sedan. Hur ska det gå om frun ser honom som en sjuttioåring och han fastnade i livet som sextonåring och glider omkring som en snygging?”
(Anna: Allt för min syster)


Kommentarer
lisen säger:

jag lider med er, men samtidigt tur att ni hann träffa henne en sista gång och ta ett riktigt farväl.

kramar <3

2010-03-02 | 22:52:40
Bloggadress: http://liiseen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback