a shoulder to cry on

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. På bussen, när jag ska sova, när jag pratar i telefon.. För det mesta. Du dyker verkligen upp hela tiden, och det är jobbigt. Men jag tror att det är ett tecken på att du vakar över mig från ovan, och det är jag tacksam över<3 så låt mig åtminstone fortsätta sig dig i mina illusioner, liksom i de 3 månader som gått. Nu närmar sig min födelsedag också, och jag kommer inte få det samtal jag alltid väntar på :'( det kanske låter fånigt, men det samtalet har betytt så oerhört mycket för mig, vilket jag framförallt kommit på såhär i efterhand! Din glada röst och glädjen över att jag ännu ett år kommer ihåg att säga grattis på namnsdagen... Det kommer att bli så fel :'( Jag saknar dig verkligen, även om vi inte träffats så ofta som jag skulle ha velat! Du var en bit av mig, så kommer det alltid att vara... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback