Attans..

Jag har fallit i fällan jag också... Och inte vilken fälla som helst, utan kaffefällan. Jag har aldrig märkt av den uppiggande effekten som kaffe sägs ha när man är trött, framtill nu. Har haft några dagar nu när jag har känt mig tvungen att prova då jag har varit så sjukt trött så jag inte ens kunnat hålla mig vaken när jag jobbat - stående och med hög musik i öronen. Det värsta är ju att det fungerar... Och man håller sig pigg(are) väldigt länge också. En liten men stark kaffe (espresso) har det blivit. Jag har inte (velat) tro på att kaffe skulle fungera, men nu märker jag att det gör det, attans...
 

Kommentarer
A säger:

Det börjar med kaffe, sen krävs det tyngre saker som celsius och koffeintabletter.

Svar: Haha, kommer inte på fråga ;) säger jag nu i alla fall...
Lina Fahlberg

2013-04-29 | 22:13:06
Jessica säger:

Tacka vet jag redbull!;)

Svar: Haha näe, sånt kan man ju inte gå och göra sig beroende av ;)
Lina Fahlberg

2013-05-01 | 00:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback