Lovely easter

Påskhelgen har bjudit på bl.a. sol och mys, har varit helt underbart att vara ledig i 4 dagar. 4 dagar när vi har tagit det väldigt lugnt, men som vi ändå hunnit gjort en hel del på. Bakade päron- och pinjepaj som uppskattades av de provsmakande gästerna, var på bio (Bakom Stängda Dörrar), ut och åt på Texas Longhorn vid ett folktomt Stureplan (har aldrig sett ett så tomt Stureplan på alla mina få gånger jag varit där!), lagade Tapas hemma (hur gott var inte det!?!) som vi njöt av med en flaska rött, var ut till en mysig liten stuga vid vattnet där det blev korvgrillning och lite solande. Och med mig vid min sida hade jag hela tiden en helt underbar person (som jag dessutom fick en superfin blombukett och det finaste påskägget av) - påsken hade inte kunnat bli bättre :)
 
Note: Det kliar fortfarande i fotografi-fingrarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback