Lovely Sunday

Söndag igen, och lite söndagsångest har man ju. Men helgen har varit bra, vilket inte är en ovanlighet nu för tiden :) Har man min underbara A som sällskap så kan det ju inte bli annat. Idag har vi varit ut på långpromenad och picknick i solen (det snöade i och för sig både före och efter, så vi prickade in det rätt bra) med lite tillhörande fotografering. Vi hade gjort mackor och tagit med oss, som vi avnjöt tillsammans med varm fläderblomssaft, yoghurt och vindruvor. Supermysigt var det :) Vi var även på ett nytt "hemligt uppdrag" idag.. Spännande!
 
 
 


 
Foton: A
 
Till middag blev det hemgjord pizza och snart ska vi ta fram vår egengjorda pannacotta. Italiensk touch på kvällen - vi måste ju träna lite ;) Det här med pannacotta är lite nytt för mig (har ätit det men aldrig gjort det själv förut), så jag blev lite dumförklarad när jag inte visste hur gelatinblad såg ut. Visst har jag förstått vad resultatet har blivit, men inte riktigt hur man kommer dit... ;) Nej nu ska jag återgå till att njuta av söndagen, innan jobbveckan börjar igen. Men såå jobbigt är det inte med en ny jobbvecka. Jag vet att veckan kommer bli bra och vi har ju faktiskt nästa helg att se fram emot, och nästa, och nästa... :)
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback