Det kliar i fingrarna...

Det är så mycket jag skulle vilja skriva, så mycket jag skulle vilja dela med mig av, men tiden finns inte. Jag skulle kunna börja med att skriva om den spännande hösten när jag fick jobb och fick lära känna en massa nya spännande personer, hur underbart jul och nyår var, hur trevligt det har varit att upptäckt en (för mig nästan) ny stad, hur mycket och vad jag tänker på dagarna i ända, eller hur jag helt och hållet lagt mitt hjärta i någon annans händer... Men det får vänta. Nu måste jag bara säga att jag mår bra, väldigt bra, bara för att försäkra er andra om att jag lever när min blogg i princip har dött :)
 
Reminder till mig själv: Kom ihåg kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback