Kärleken är

Gud vad jag har blivit dålig på att skriva märker jag. Tycker aldrig att det låter bra det jag skriver numera, men men.. Glad är jag i alla fall idag. Hade en härlig morgon och känner mig pigg. Jag började bli förkyld i söndags/måndags, men det verkar inte som att det blir så farligt *peppar peppar...*. Känner mig friskare och är inte alls lika trött heller. Tror att närmare 17 timmars sömn på två nätter gjorde susen. Dock glömde jag bort min tid hos naprapaten imorse...
 
På planeringsfronten tycker jag också att det börjar hända saker :) Även om vi planerar in mycket så känns det väldigt roligt. Jag vill bara sitta och planera massor, dagarna i ända (men man måste ju jobba också). Tror fortfarande på att den här sommaren kommer bli den bästa hittills! Våren har redan varit jäkligt bra, och jag är tacksam, å så tacksam, att jag får umgås med min A. Det händer då och då, som igår när han låg i min famn när vi tittade på tv, att jag stannar upp och tänker, "är det verkligen sant det som händer? Är han verkligen min?". Såna stunder håller jag om honom extra hårt... Det är otroligt, och så himla underbart<3
 
Och när natten sänker sig
Är vi trygga i varandras andetag
En vind, som  smyger sig hit in,
bär en doft utav vilda rosor

Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ❤ säger:

Haha du tänker för mycket! Vem bryr sig om hur det låter, skriv bara ;) Så kör jag ;)

2013-05-23 | 11:40:21
Bloggadress: http://sarahclasson.blogg.se
tess säger:

Inspirationen sinkar ibland :)Know the feeling

2013-05-30 | 15:46:41
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback