Zzzzzz...

Är sjukt trött idag, går knappt att koncentrera sig på jobbet. Måste ta en liten paus mest hela tiden så jag inte nickar till. Tränade (rullskidor) igår kväll så jag kom inte i säng förrän halv elva. Sen kunde jag inte somna för att jag var pigg. Tyckte jag låg obekvämt, vred och vände på mig samtidigt som jag ville mysa in mig intill A som redan sov. Kändes som att jag aldrig somnade. Sen började det regna, eller om N började låta, kommer inte ihåg vilket som hände först. Men regnet smattrade på rutan och N fick ligga i vår säng (från 01.30) och sova en stund, och senare en till. Jag kunde inte somna på ena sidan, kudden var obekväm, täcket var alldeles för varmt och jag blev mer och mer irriterad över regnet. Funderade starkt på om jag skulle gå ner för att hämta hörselproppar, men orkade inte. Till slut slutade det regna i alla fall. Kunde dock inte sova särskilt bra heller till klockan ringde när någon liten halvsov på mig. Men det var mysigt ändå, att få vara hemma igen och ligga och kramas med A och N :)
 
Jag brukar aldrig ta en kaffe innan lunch, för jag vill spara mig till efter. Har ju fått för mig att det bara är första koppen kaffe på dagen som hjälper mot trötthet. Men nu är det faktiskt väldigt nödvändigt, det går verkligen inte att jobba. Hoppas bara att det hjälper med en kaffe sen efter lunch också, för då kommer jag vara ännu tröttare!
 
Kaffe med liten godbit (frankrike).

Kommentarer
Cissi säger:

Så hemskt att inte kunna sova!

Hoppas du får en bra fredag

2013-10-11 | 10:50:29
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback