Did you say inverted?

Idag är jag glad. Idag är det fredag. Idag har himlen spruckit upp från veckans senaste regnväder. OCH, idag vankas det till och med bullfika på jobbet. Inte för att jag kanske borde äta sånt, men det är ju ett trevligt inslag på fredagseftermiddagen :) Fick även lite extra energi igår kväll då älskling och jag hade en liten myskväll i soffan. Åt lätt middag, tittade på filmen Flight, åt någon godis och bara tog det lugnt. Väldigt välbehövlig kväll<3
 
Flight (2012) med Denzel Washington i huvudrollen.
 
I helgen blir det till att umgås; jag, älskling och lilla N. Får även besök/ska besöka ytterligare en liten N på söndag :) Ska få tid för att testa mina rullskidor och förhoppningsvis åka en tur, samtidigt som en promenad och fika vid slottet ska försöka hinnas med :) det skulle ju bli fint väder, så jag tror det här kommer bli en superbra helg.
 
Enjoy!

Kommentarer
Cissi säger:

Låter som en bra helg! Hoppas den blev lika bra också

2013-09-24 | 13:33:03
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback