Negativ energi

Då var det torsdag igen då. Bara torsdag. Jag ska vara på jobbet typ 17 timmar till av mina närmaste 23 vakna timmar. Den här veckan har gått så sakta... Och finaste A som bara ligger hemma och mår dåligt, tycker så synd om honom. Jag vill inte vara på jobbet nu, utan istället vara hemma och ta hand om honom. Vill även kunna vara ute om dagarna och njuta av det fina vädret som fortfarande infinner sig, men istället är man inne hela dagarna. Ja, lite bitter är jag, men jag ska försöka skärpa mig. Jag är ju inte direkt den enda som måste jobba här i stan, tunnelbanorna är knökfulla och allt folk kommer inte ens in. Jo jag vet att det beror på att Obama är in town, men det känns lite bättre på något sätt och se så mycket trött folk som också är på väg till jobbet. För trött har jag varit länge också, vet inte om det beror på att jag inte tränar eller vad det är, men jag sover i alla fall inte för lite. Och med den här tröttheten har jag senaste tiden haft en liten molande huvduvärk hela tiden, vilket inte direkt får en att vilja träna heller. Usch, jag måste skärpa mig! I helgen får jag försöka ta mig ut och springa eller nåt, trotsa huvudvärken (och den smygande förkylningen som inte verkar bli nåt ordentligt *pepparpeppar*) och se om det hjälper.
 
Vilket svammel det här blev, men jag var bara tvungen. Hörs! 

Kommentarer
Fru Cissi säger:

Visst är det så, blir en ond cirkel med trötthet, huvudvärk och olust.. Här är det sömnbrist som tar ut det bästa av mig!

Visst är det gott med grytor, bland det bästa med hösten

2013-09-09 | 09:52:12
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥ säger:

Hasselnötter och mandel var det :) Den var riktigt god!

2013-09-10 | 18:25:12
Bloggadress: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback