10 dagar kvar

Sitter på bussen nu på väg hem, och inte till gymmet som det var tänkt från början. Inte nog med att jag glömde vattenflaskan och shaken hemma (de hade jag klarat mig utan), jag glömde även träningstightsen imorse... så nu blir det att åka hem och sen tillbaka (tur man tränar i Tyresö numera, hade ju aldrig åkt tillbaka till stan). Men jag är inte så bitter, ser fram emot passen med Step och Core :) och sen får jag åka hem med älskling ♡
 
Annars idag har jag jobbat (vad annars) och tittat lite på OS. Härligt att Kalla lyckades ta ännu ett silver, men synd att det inte blev bättre än en femteplats för Harlaut.. Hann även se en del av skidskyttet, men inga medaljer där heller tråkigt nog. Imorgon är det herrarnas tur i längdskidåkningen, ska det bli ett till silver tro? ;) Nej ett OS-guld av Johan Olsson skulle inte vara helt fel..
 
Och btw, det är 10 dagar kvar nu, bara TIO dagar... Det är helt sjukt!

Kommentarer
Lisen säger:

Step är ju jäkligt kul, eller ja iallafall när man kommit in i det :)
10 dagar kvar bara?! Härligt, det grejar du!

2014-02-14 | 12:55:43
Bloggadress: http://liiseen.webblogg.se
Mli - Mamma till Elton ♥ säger:

Hihi.. jadu bra fråga ;) Var tvungen fundera.. har tatueringen på vänster arm :) Sen knäpper jag nog med både höger och vänster :D

Trevlig kväll på dig ♥

2014-03-10 | 22:01:02
Bloggadress: http://idamli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback