Italy

Var länge sedan man satt och gjorde tester på facebook nu, men idag kände jag att det var ett test jag ville se resultatet i och framförallt där jag skulle veta vad alternativen betydde (testade att göra "Vilket lag håller du på i VM?" igår, men fastnade på första frågan då jag inte visste vilka hälften av spelarna var ^^ ). Idag var testet "Vilket land i världen passar din personlighet bäst?" och jag fick svaret Italien och det kändes ju rätt bra :) Även om allting kanske inte stämde in på mig så tycker jag i alla fall att det är ett underbart land. Nu kan jag iofs inte säga hur det är i fler ställen än Venedig och Verona, men hela kulturen, maten, glassen, vädret och naturen. Allt var underbart och jag vill så gärna tillbaka till Italien och utforska fler städer :) Det här blev mitt svar i testet:
 
 
 
Och apropå Italien, så har mina skruvar till glasögonen kommit nu. Var och hämtade ut dem igår och fick även de andra skruvarna fastskruvade lite hårdare - hoppas dom sitter kvar den här gången. När jag kommit tillbaka till jobbet ringer det en tjej från Synsam och säger att mina skruvar har kommit nu. "Ja jag var precis och hämtade ut dem". Men påsen hade legat framme på disken, och det låg tydligen en skruv kvar i den, så hon blev väl förvirrad och trodde att det var en ny påse. Så kan det gå, och hellre att man får samtal en gång för mycket än att de glömmer bort en :)

Kommentarer
Cissi säger:

Italien är ju ett jättehärligt land ;)

Vad kul att tårtan gick hem ;) hoppas ni har en bra midsommar ;)

2014-06-20 | 19:38:09
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback