Blivit med klocka (igen)

För några veckor sedan hade Campadre en hel del bra erbjudanden, så vi tog och beställde saker i tre omgångar faktiskt. Tidigare har vi fått hem paketen innehållande träningskläder till A, en stor salladsskål från Herstal Living och sängkläder från Gripsholm. Har gått och väntat på mitt sista paket, och igår fick jag äntligen hämta ut det! Här är innehållet:
 
Klocka från GANT och Milk pitcher från Nigella Lawson.
 
Så jag har alltså skaffat mig en klocka igen, efter att inte haft det på flera år. I grundskolan hade jag klocka nästan jämt, men tröttnade senare på att jag inte hade någon som jag tyckte om. Har haft några billiga, enkla klockor, men nu satsade jag istället på en lite mer rejäl som jag förhoppningsvis kommer att trivas med ett bra tag! :) Måste bara ta bort några länkar innan jag kan börja använda den...

Kommentarer
Jessica säger:

Klart snobbarbetaren har en snobbklocka;)

Svar: Haha vadå? ;)
Helbraflinga

2014-05-27 | 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback