Sommarsol

Åå vilket underbart väder det är ute nu, 25 grader varmt och strålande sol :) Det är verkligen sommar här i Stockholm (och i många andra delar av Sverige också som det verkar). Det enda negativa är att man måste sitta inne och jobba... Menmen, vi får försöka se det som positivt att vi i alla fall har "taket" vi kan sitta och äta lunch på (inte alla som har det). Men man måste vara snabb ut, för stället är populärt :) Så idag gick jag iväg och köpte lunch en timme tidigt, så jag bara kunde gå upp sen när det väl blev lunch. Den här goda mozzarellasalladen blev det - älskar att man får färsk ananas i! <3
 
från Café Fåtöljen
 
Vaknade utvilad imorse, första gången på 4 dagar tror jag, och det trots att N sov hos oss inatt :P Han var så duktig så, sov i sin säng hela natten :) Morgonen sen var mysig den med, först frukost och sen ut i solen för att åka iväg med bussen. På vägen stannade jag och N och tittade på en snigel (medan A sprang hem och hämtade solglasögonen), väldigt spännande tyckte han :) Han var jätteglad hela (första) bussresan, satt och tittade efter bilar, bussar och grävskopor. Eftersom vi blev tidiga och A och N skulle få vänta på nästa buss ett tag så följde jag med till deras busshållplats. N var glad där med tills han ramlade och slog sig på asfalten. Men efter att han fått nappen och suttit hos mig en stund blev han glad igen. Mysigt att ha honom i knät (utan att han försöka springa iväg), det verkade han också tycka :) Sen vinkade jag hejdå till pappan och sonen och gick tillbaka till min busshållplats. Åå vad jag tycker om er <3
 
Har tänkt visa lite bilder från Prag och berätta om resan också, men det kommer i ett eget inlägg, när jag får tid xD Men vi hade det väldigt bra i alla fall, trots regnet!

Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥ säger:

Åh den där förrädiska asfalten! Jag har hjärtat i halsgropen typ konstant när vi är ute och går för Julia ska ju alltid SPRINGA...varför gå när man kan springa liksom... ;) Och rätt som det är vänder hon på huvudet och ska kolla på något annat än vägen och springer ner i en grop typ... Huu! Haha, men man kan ju inte skydda dom från allt tyvärr ;)

2014-05-22 | 22:55:47
Bloggadress: http://sarahclasson.blogg.se
Cissi säger:

Ja sommaren har verkligen kommit! Hoppas det håller i sig! Och vilken bra start på dagen det låter som du fick ;)

2014-05-24 | 10:39:53
Bloggadress: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback