13 november

Ja idag har vi alltså kommit till den 13 november, och jag läste på den HÄR bloggen i morse att det igår var exakt 6 veckor kvar till julafton! Och idag är det alltså exakt en månad kvar till Lucia, tiden går fort :) I år kommer verkligen Lucia bli en bra dag, just för att:
 
...den först och främst är en lördag, vilket innebär att man kan gå upp och titta på Lucia på tv på morgonen(!), äta julfrukost och sen bara sitta hemma och dra sig :)
 
...den för det andra blir vår dag för "Lilla Julafton" det här året, som firas med Neo, A's mamma +1 och A's bror +1 hemma hos oss :) Åå vad jag ska fixa med julgodis, bak och mat då!
 
Är det någon som vet redan nu varifrån svt kommer att sända Lucia på morgonen?
 
Längtan är bara förnamnet...
 

Kommentarer
♥ Sojka ♥ säger:

Det är ju helt galet! Får lite panik av tanken att det snart är jul. Julklappar då hahaha hjälp

Svar: Min hjärna är redan i julen, så jag får tygla mig själv lite, och ha tålamodet till att inte göra allting färdigt på en gång... Det som är jobbigast är dock att tiden går så sakta när man väntar på något ;)
Helbraflinga

2014-11-13 | 13:04:35
Bloggadress: http://sojka.nu
Camilla säger:

Hm, borde börja med julklapparna känner jag..

Nej men fy, jag håller med, inte mimosasallad i smörgåstårta! Däremot tycker jag det är gott med leverpastej :)

Svar: Ja leverpastej ska det vara :)
Helbraflinga

2014-11-14 | 10:20:58
Bloggadress: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback