Är man sjuk så får man...

...börja fixa inför jul lite i förtid. Vi har ju bestämt att vi ska fixa lite nu helgen, men eftersom att jag inte har så mycket att göra här hemma nu när jag är sjuk så tänkte jag att jag börjar lite. Det här är dock det enda jag gjort hittills, för jag blir helt slut av att bara gå upp för trappen...
 
Nya kuddfodral som jag beställt från Ambiness Home. Två stycken röda "Bas" med knäppning på baksidan och två stycken vita "Lingonkrans".
 
Jag var och hämtade ut det här paketet i tisdags, och det är ju kul att få hem paket - även om man vet vad det är i dem ;) Även den lilla ljusstaken i fönstret (för ynka 49 kr), och en röd löpare "Bas" i samma tyg som kuddfodralen, kom i paketet. Har länge varit på jakt efter en ljusstake där jag kan elda ljusen ända ner, så det här får bli vår ljusstumpsstake så länge :)
 
Det här var första gången jag beställde från Ambiness Home, och det gick helt smärtfritt. Fick leverans efter bara några dagar, så jag kan verkligen rekommendera sidan.
 

Kommentarer
en chic mammas bekännelser säger:

Ja men eller hur :D även om det är lite stressande när mjölet flyger så var det väldigt mysigt :)

Tusen tack, så himla roligt att få ett syskon :D

2014-11-27 | 16:27:01
Bloggadress: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback