Escape plan

Igår kväll såg jag och älskling filmen Escape Plan (med Sylvester Stallone och Arnold Schwarzenegger), och den måste jag verkligen rekommendera! Tyckte att den var riktgit bra - därför får den bli dagens tips!
 
Filmen handlar om säkerhetsexperten Ray Breslin som har en enenorm talang att bryta sig ut från fängelseanstalter och därmed är med och designar rymningssäkra fängelser. Ett uppdrag han får går ut på att testa ett nytt rymningssäkert ställe som ingen, till skillnad från i hans tidigare rymningsförsök, vet vart stället ligger. Uppdraget blir inte vad han, eller någon annan väntat sig. Breslin får på insidan kontakt med Emil Rottmayer och tillsammans föröker de komma på ett sätt att ta sig ut, utan att någon vakt/övervakare får syn på något...
 
Bild lånad HÄR.

Kommentarer
Småstadsfrun säger:

Den här ville min man se, men jag sa njä.. kanske ska ge den en chans i alla fall!

Svar: Ja det tycker jag att du ska göra, den var bra! :)
Helbraflinga

2014-11-11 | 18:45:30
Bloggadress: http://www.smastadsfrun.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback