Äntligen igång!

Något vi pratat om ett bra tag, passade bra för mig att genomföra idag. Nämligen att ta sig ut och springa (!) igen. Det var väldigt länge sen sist (i höstas nån gång) så jag hade räknat med att det skulle vara skitjobbigt. Men när klockan ringde kl 6 tog jag mig upp och försökte vakna till, satte på mig löparkläderna och tog mig ut. Solen lyste, fåglarna kvittrade och det var riktigt sköna 13 grader ute. Tog mig runt på en härlig slinga på knappa 5 kilometer, sen var jag både trött och stolt när jag kom hem.
 
Något som återigen slog mig när jag var ute var att jag inte kunde sluta tänka på hur fint det är runtomkring där vi bor. Med solen i ögonen sprang jag genom skogen som blir grönare och grönare för varje dag, förbi glittrande vatten och runt slottet där alla blommor börjat slå ut. Ja, slottsparken är verkligen ett mysigt ställe, och jag är så glad att vi bor där vi bor :)
 
Bilder från där jag sprang, fast från för ett år sedan (sånär som på 10 dagar)
 

Kommentarer
Cissi säger:

Vad skönt :)
Heja heja!!!

2015-04-23 | 12:31:39
Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/
Madeleine säger:

Visst är det härligt att vara ute nu, så vackert och solen gör ju sitt.

Madeleine

2015-04-24 | 11:39:10
Bloggadress: http://vitsvartochlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback