Bebismys och Premiärglass

I lördags blev det lekparkshäng som jag skrev. Vi tog en promenad till centrum, med N sovandes i vagnen och vi med solen i ögonen, och stannade vid lekparken. Promenaden tog 45 minuter och vi kunde gå i t-shirt - hur underbart var inte det!?! :D I lekparken busade vi runt i 1,5-2 timmar totalt med alla andra tyresöbor som var där (och det var riktigt många!) och hann även med preimärglassen ute för det här året. 
 
Lek och klättring i full fart!

Relativt nybyggda Tyresö View bakom lekparken och jag i A's solglasögon ;)
 
Igår tog vi det lugnt hemma på förmiddagen, eller jag och N busade tills vi blev alldeles svettiga medan A tittade på F1, sen fick han ta över lekandet en stund ;) efter lunchen åkte vi till Aspudden för ett besök hos Sebastian (som jag jobbat med och som A jobbar med nu) och hans familj. Han och flickvännen blev föräldrar till en liten Elsie för 6 veckor sedan, och hon var ju såå söt :) Gick runt och bar på henne och myste, och hon vägde verkligen inte mycket (säger jag som är van att bära Neo). Vi blev även bjudna på fika och satt och pratade en hel del innan det var dags att åka därifrån igen. Men det var verkligen supertrevligt att komma och hälsa på!
 
Elsie fick en Kanin-diinglis av oss, dom är ju så fina!
 
När vi lämnat N hos sin mamma åkte jag och A sedan och gymmade. Hade inte sån lust från början, men kom igång rätt bra efter en stund. Marklyft och benpress tills jag var helt slut, och sen lite mage/rygg på det. Blev ett riktigt bra pass! Kvällen spenderade vi sedan med att äta god mat, spela kort och lyxa till det med lite godis. Så glad att jag har dig min älskling <3
 
Hmm just ja, den här maten (tomatrisotto med kyckling, sallad och parmesanost) åt vi ju på lördag kväll - men det var också gott :) Igår blev det fläskytterfilé med klyftpotatis och bearnaisesås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback