Back to work

Ja då var semestern (och även det dåliga vädret... arrrrgh) slut för den här gången och därmed tänkte jag ta upp bloggandet igen.
 
Dagen på jobbet igår kändes väldigt konstig. Var väldigt få som var där, även om det var många som gick samtidigt som mig. Efter 4 veckor har man även kommit ur "flowet" i hur man jobbar, men det kommer väl tillbaka så småningom gissar jag på ^^ Dagen kändes väldigt lång och det kanske iofs berodde på att jag åkte från Sandviken på morgonen och inte var på jobbet förrän kl 9. Men men, nog om det nu. 
 
Jag tänkte att jag skulle skriva olika inlägg för våra små resor vi har varit på under semestern, och först ut blir Helsingfors. Så håll utkik! :)
 
På väg mot Helsingfors (i solen)...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback