#feldthusenwedding

Den 11 juli hade vi fått äran att komma in till Katarina Kyrka på Filip & Lisas stora dag, nämligen deras bröllop. Var ett väldigt fint bröllop och som vanligt var det svårt att hålla tårarna tillbaka. Det brast för mig när det spelades/sjöngs "Stad i Ljus" - den är ju såå bra och till den sitta och titta på hur lyckliga bröllopsparet var... :)
 
 
 
 
Efter vigseln begav vi oss alla till Södra teatern och Champagnebaren. Där utbringades en champagneskål för brudparet varefter festen, mingelbuffen, talen och bröllopstårtan fortsatte. Det var rätt många tal, men de var väldigt fina - fastnade mest för Filips egna tal till Lisa som var riktigt smart och gulligt :) sen var ju toastmasterns tal (med dans) riktigt bra det med. Tycker det är så kul när folk riktigt vågar bjuda på sig själv!
 
Kära och lyckliga utanför kyrkan :)
 
Så efter bröllopsvals och en massa mer dans begav jag och A oss hemåt vid halv ett efter en riktig mysig dag. Tack paret Feldthusen för att vi fick vara med och dela er dag!

Kommentarer
Louise säger:

Fin blogg :) Kika gärna in på min om du har lust. Kram

2015-08-10 | 13:06:49
Bloggadress: http://nouw.se/louisemjonsson
Cissi säger:

Något speciellt med bröllop ;) börjar alltid att gråta, så vackert

Svar: Ja men verkligen, hela stämningen blir så känslofylld :)
Helbraflinga

2015-08-11 | 23:21:14
Bloggadress: http://nastanperfekt.blo.gg
Camilla säger:

Vad härligt och mysigt få gå på bröllop! Jag har tyvärr alltför få kompisar och släktingar som gifter sig ;/

Svar: Ja verkligen jättemysigt :) Jag har inte heller haft någon, förutom min kusin för flera år sedan, men nu blir det helt plötsligt tre samma år!
Helbraflinga

2015-08-18 | 20:44:37
Bloggadress: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback