En fredag i Sandviken!

I fredags åkte A till London med sin pappa och brorsa, så istället för att sitta hemma och vara gräsänka så passade jag på att åka hem till Sandviken. Jag jobbade till lunchtid ungefär på fredagen och tog mig sedan till centralen, med resväska och skidfodral, för att hoppa på SGS-bussen mot Sandviken. Åt lunch och läste bok på bussen och möttes sedan av systrarna som kom och hämtade mig på rececentrum. Kl 16 hade vi bokat tid för bowling, och det var inte igår jag bowlade senast. Första serien startade uruselt för mig del, men i andra gick det bättre och totalt sett gick det ganska bra - om man ser till att målet var att vinna ;) haha. För många poäng fick jag inte att skryta med i alla fall - 299 poäng efter 3 serier... Aja, vann gjorde jag som sagt i alla fall, och vi hade roligt :)
 
(klicka för större bilder)
 
 
Efter vi bowlat fick jag skjuts in till stan och Österns Pärla där jag mötte upp Sarah för middag och en massa prat. Trots att det var fredagkväll var det nästan tomt där inne. Tre bord upptagna när vi kom, sen satt vi själva ett tag och innan vi skulle gå kom det folk till två andra bord... Det spelade dock inte oss någon roll, vi hade det trevligt och fick äta god mat i alla fall :) Följde sedan med Sarah hem för att kolla hur de bor i deras nya hus - härligt med en villa med altan och tomt... :) Julia hade dock inte somnat (vilket Sarah trodde) så hon började gallskrika när jag kom in genom dörren. Oj, ser jag så hemsk ut tänkte jag :P men hon brukar tydligen göra så med folk hon inte känner som kommer hem till dem ;) Sarah skjutsade mig sedan hem till mormor och morfar där jag satt och pratade och fikade lite till klockan var halv tolv. Först då kom pappa och Linnea och hämtade mig efter att hela familjen varit inne i Gävle på Lottens fotbollscup. Men det var mysigt att få lite egentid med mormor och morfar i alla fall :)
 

Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia säger:

Haha ja fjollungen herself, ska alltid grina åt alla en stund först...xD Blir jobbigt för henne på förskolan när det kommer vikarier...;)

2015-02-10 | 20:07:25
Bloggadress: http://sarahclasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback