Dum och Dummare 2

För ett tag sedan var jag och A på bio. Vi hade länge tänkt gå och se någon film och av de som A ville se/tyckte verkade bra så tyckte jag att Dum och Dummare 2 lät bäst. Har ju sett de innan och de har ju varit roliga :P
 
Innan bion var vi runt på stan i lite olika affärer, tog ett glas vin och åt sedan tapas på Aquí. Riktigt bra tapas har de där! Trots att vi även åt efterrätt på Aquí så köpte vi ändå godis till filmen, jag menar det kan man ju inte vara utan ;) haha. Filmen sen var rätt bra, ungefär lika som de tidigare. Men det jag tyckte var bäst med filmen var nog ändå att det var samma skådespelare med som förut, trots att det gått bra länge sedan första filmen. Även "hundbilen" gjorde ett kärt återbesök :) dagens tips blir alltså: se den, om ni gillade de tidigare filmerna!
 
En sån där dag/kväll är verkligen mysig och välbehövlig att ta då och då! <3
 
 
(bilder lånade från moviezine)
 

Kommentarer
Sarah säger:

Filmerna? Plural? Det kan väl bara finnas en tidigare film eftersom detta är tvåan? ;)

Svar: Det finns faktiskt två filmer innan, även om de inte samma regissör och skådespelare i de båda. Den första filmen hette ju "Dum och Dummare", sen kom "Dum och ännu Dummare" och nu "Dum och Dummare 2" som är en uppföljning av den första :)
Helbraflinga

2015-01-20 | 09:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback