Ha den äran idag...

...ha den äran idag,
ha den äran lilla Lotten,
ha den äran idag!
 
Nu är det ju så att min lillasyster inte alls är så liten längre, hon fyller nämligen 14 år idag. Tänk, 14 år sedan jag vaknade upp på morgonen och hörde mormor och morfars röst hemma hos oss. Det tog inte många sekunder då innan jag förstod att nu var mamma och pappa inne på BB. Var så spännande att sedan få åka in och träffa vår (numera stora) lillasyster Lotten för första gången :)
Tänk att du blir hela 14 år idag, även om jag fortfarande tror att du går i typ tvåan ;) Hoppas att du får en toppendag, så ses vi nästa vecka! Älskar dig<3 
 
(bild från i höstas)
 

Kommentarer
Cissi säger:

Fort det går! Tror aldrig att ens småsyskon blir stora... Ser fortfarande min lillebror som 6-7 år trots att han hunnit bli 24 nu ;)

2015-06-02 | 10:13:25
Bloggadress: http://nastanperfekt.blo.gg
Jessica säger:

Men va, hon kan ju inte vara 14!? Hon är ju liten :o grattis Lotten!

Svar: Haha men eller hur, tycker också hon är liten - tills jag träffar henne ;)
Helbraflinga

2015-06-03 | 11:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback