Första promenaden

Igår var jag ute på min första promenad på väldigt länge. Kändes så vårigt och härligt ute, så när styrelsemötet skulle börja en halvtimme senare och jag inte behövde ställa mig och laga nån avancerad mat när jag kom hem, så bestämde jag mig för att ta en promenad innan mötet. Hann med en exakt 40 minuters power walk med hög musik i lurarna - vilket var riktigt skönt! Jag och A borde verkligen ta oss tiden att gå ut och gå oftare, som vi sa förut att vi skulle göra... Men nu blir det i alla fall jusare på kvällarna, så det kanske kan hjälpa oss lite på traven :) När jag kom hem från promenaden gjorde jag iordning en omelett med sallad och hann till och med duscha av mig en sväng innan mötet. Skönt!
 
Gammal bild från gymmet.
 
Ikväll blir det träning igen, dock är träningsvärken fortfarande kvar från det senaste passet och passet innan det (som var mitt första efter flera veckors sjukdomsuppehåll)... Men det är väl bara att köra antar jag ;) så gym idag, och step imorgon. Ska bli kul och se om koreografin har ändrats sedan sist jag var med!
 

Kommentarer
Fröken M säger:

Härligt ! Träningsvärk är BRA värk !! :O)
Kram

2015-03-11 | 20:43:28
Bloggadress: http://frokenmela.se
Fröken M säger:

Ps, Amerikanska blåbär är en större "variant" när det gäller både bär och buske.
Man måste dock ha två stycken bredvid varandra för att man ska få några bär :)

2015-03-11 | 20:45:18
Bloggadress: http://frokenmela.se
Mikaela säger:

Sv: Det är ingen speciell vikt utan de räknar ut hur mycket kraft man kan få ut per kg kroppsvikt. Det är alltså svårare för en tjej att få bra siffra då vi har större mängd fett. Gränsen är 2 på en skala på 9, tjejer brukar överlag dra 2-4, de allra starkaste kan få till en 5a om man har teknik. För killarna är 8-9 inte ovanligt...

Svar: Jaha då förstår jag :) Lycka till med testerna i alla fall!
Helbraflinga

2015-03-12 | 12:00:15
Bloggadress: http://orsin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback