Montanari och Kaatach

Nu har det varit en del hektiska dagar för mig, så det är skönt att vara ledig redan på en torsdag. Både på måndagen och tisdagen var det riktigt mycket och stressigt på jobbet, plus att jag hade en massa styrelsearbete som var tvunget att göras. Både saker jag själv skulle göra och saker jag skulle försöka förmedla till andra. Till råga på allt fungerade inte servern som den skulle på jobbet och arbetet försenades därmed en hel del. Igår kunde jag ändå gå ut på After Work med Sandra som vi planerat :) Det går alldeles för långt mellan gångerna vi ses, men jag vet helt ärligt inte art tiden tar vägen. Vi var i alla fall till Östermalm och till restaurangen Montanari för att äta, och prata en massa såklart. Jag hade googlat fram den där restaurangen och fastnade för den så fort jag såg den. Det var en mysig italiensk restaurang och senare när jag kom hem så visade det sig att det var där A hade varit och ätit på en AW han var ut på för inte så länge sen, då han hade valt restaurang. Man kan väl säga som så att vi har lite samma smak när det gäller mat ;) Jag och Sandra hade i alla fall en trevlig kväll där med god mat, vin och en massa prat :) Efter vi varit där blev det en promenad genom stan innan vi skildes åt. 
 
Idag började jag, A och N dagen hemma med en bananpannkaksfrukost (bananpannkaka, keso, bär, kokosflingor) innan vi tog en promenad bort till leklandet Kaatach. Var väldigt mycket barn (och vuxna) där idag, men det hade vi räknat med. N fick åka flera karuseller och leka av sig en hel del där inne och han somnade nästan direkt när vi gick därifrån. Blev nog totalt ett 3,5-4 timmars äventyr i alla fall :) Kul :)
 
Experimenthörnan, där N har en tendens att fastna en stund varje gång :)
 
Nu har jag precis fixat "glasyren" på morotskakan som jag har bakat. Så nu blir det fika framför tv:n :) Imorgon får vi se vad det blir, har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska åka in och jobba... Men hur som helst så är det ju snart helg på riktigt :) Trevlig långhelg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback