Spelkväll och Fitnessgalan

Den här helgen har bjudit på passande väder båda dagarna. I lördags tog vi N i vagnen och promenerade in mot Tyresö Centrum. Vi stannade vid en loppis, som tydligen anordnas varje år i maj, och gick runt och kollade en stund. Vi hittade ingenting roligt att köpa förutom hembakta cupcakes som en tjej stod och sålde - riktigt goda var de :) Var väldigt soligt och fint ute, men lite småkallt när det blåste eller när det kom något moln. Vi fortsatte sedan till centrum för att äta lite korv och gick sen till den stora lekparken där N fick leka någon timme. Vi hann även med att äta glass och sitta och sola en stund - riktigt härligt - innan vi tog bussen hem igen. Väl hemma var det dags för A att åka och lämna N till sin mamma. Jag hade riktigt ont i huvudet (om det berodde på förkylningen, kisande ute i solen eller att jag druckit för lite vatten vet jag inte) så jag la mig i soffan en stund efter att jag tagit en ipren. Ca 40 minuter senare blev jag väckt av att A kom hem igen, jag hade visst somnat en stund. Skönt var det och jag kände mig mycket piggare sen! Kvällen spenderade vi med att spela spel, nämligen Svea Rike. Jag hade aldrig spelat det förut, men det var jäkligt roligt. Mysigt också att ha en spel- och pratkväll utan stress, utan tv och utan en massa måsten :) <3
 
 
Igår åkte vi in till Fitnessgalan (och även Wellnessgalan), jag och A, och gick runt där i några timmar. Kändes som att det fanns lite mindre försäljare/företag där i år, vilket var lite synd. Men vi gick ändå runt där i några timmar och köpte på oss lite av varje. Såklart så gick vi även runt och smakade på diverse proteinbars, träningsdrycker, nyttiga bär, fröknäcken, granola och liknande. Det här var vad vi fick med oss hem:
 
Proteinpulver (från Proteinbolaget resp. BMR), Celsius, Ekologiska mullbär (från GoForLife), Gojibär, Kokoschips och Tacokrydda (från LCHFklubben), Vattenflaska, Kompressionsstrumpor till A (från Skins), Dragremmar och en Träningsväska (från Gymgrossisten), Questbars i olika smaker samt en massa träningstidningar. Så nu har vi så att vi klarar oss ett tag! ;)
 

Kommentarer
MATILDA ROSQVIST säger:

vad mycket ni fick med er hem, nice ju :D

2015-05-11 | 17:29:18
Bloggadress: http://matildays.se
Cissi säger:

Låter som en bra helg och vad mycket ni fick med er hem ;)

2015-05-12 | 20:13:56
Bloggadress: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback