Söndagsbrunch & Skoköp

I Söndags hade jag bokat in en brunch för mig och A på Kumla Herrgård i Tyresö (Trollbäcken). Vi hade aldrig varit där förut, utan jag hittade stället via en tyresöapp som listar/tipsar om olika saker att göra/besöka i Tyresöområdet, under hashtaggen #Upptäcktyresö. Kumla Herrgård var ett litet, mysigt ställe och brunchen var riktigt god! Särskilt efterrättsbordet, som var det enda jag tog ifrån två gånger ;)
 
 
Kumla Herrgård från baksidan
 
Efter att ha suttit och ätit oss proppmätta gick vi en promenad i solen, pratade framtid och bara njöt <3 På vägen tillbaka hem svängde vi förbi A's gamla chef och tittade hur de bodde. Verkligen en drömtomt att ha sitt hus på, vid vattnet, bredvid klippor och längst in på en liten väg :) Blev även en sväng förbi Tyresö centrum, där jag faktiskt hittade och köpte ett par höstskor på första affären vi var in på - visar dem i ett annat inlägg!
 

Kommentarer
Petra säger:

Åh, vilken lyx!! :)

2015-10-21 | 16:16:00
Bloggadress: http://knokk.se
Fröken M säger:

Men herregud va gott det såg ut !!

ALltså, Gekås är speciellt - på ett bra sätt !
Leksaker och barnkläder kan man verkligen fynda.
Även inredning brukar slinka ner i korgen,
så ett par besök om året blir det för min del.
I år fick jag ju typ alla barnens julklappar med mig hem :)

2015-10-21 | 20:09:13
Bloggadress: http://frokenmela.se
Cissi säger:

Men så gott allt ser ut ;)

2015-10-22 | 10:48:10
Bloggadress: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback