Annas Pepparkakor 2015

Nu i början av veckan la Annas Pepparkakor upp en svartvit bild på facebook där de sa att man fick gissa vilken smak som var årets nyhet. Tyvärr, kanske mest för deras skull, så hade de glömt att ta bort själva smaken på bilden, så jag såg direkt vilken det var, nämligen Vinteräpple. De upptäckte nog sitt fel och bytte ut bilden till en ny.
 
Det här var första bilden - visst ser ni att det står Vinteräpple?
 
Senare under veckan har de lagt ut fler bilder där de avslöjat mer av färgen och hur själva kartongen ser ut, skrivit ledtrådar till smaken och folk har fått fortsätta gissa. Idag gjorde de en blunder igen där de avslöjade smaken på kortsidan av kartongen (de hade alltså bara tagit bort den på framsidan). Någon kommenterade (som jag velat göra, men ändå låtit bli) att det står ju Vinteräpple på kartongen. Snabbt som attan bytte de bild igen och tog bort kommentarerna, så folk återigen fick fortsätta gissa.
 
Men idag har jag sett att fler har avslöjat smaken, och snälla som jag har varit mot Annas så väntade även jag ^^ Så, nya smaken är alltså Vinteräpple, om någon missat det nu ;) Vad tror jag då om den? Jo, den kan säkert vara god, ett måste att testa i alla fall, till skillnad för vad jag kände för förra årets smak lingon. I Tyresö luktar det bara pepparkakor, inget särskilt med äpple. Men det är klart, de gör väl inte största mängden pepparkakor med äpple, och äpple luktar ju inte sådär jättemycket heller...
 
(bild lånad här)
 
Kommer ni testa denna Limited Edition-variant?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback