Blonde Destroyer

Idag blev det en liten löptur för mig, första gången på över 3 veckor. Det har känts som att jag har börjat bli förkyld, ungefär var och varannan dag sen dess, men det har aldrig blivit något ordentligt. Så förra veckan började jag träna igen, två pass step och idag kände jag för lite löpning. Passade på att springa på vägen hem från jobbet då A ändå skulle stanna på vägen och gymma. Han fick ta mina grejer och jag sprang hem - perfekt lösning. Invigde mina nya löpartights också :)
 
Hemma efter löpturen!
Löpartights från Blonde Destroyer, Löparjacka från Craft
 

Kommentarer
Fröken M säger:

Riktigt snygga tights !!
Nya träningskläder är verkligen bästa motivationen ;)

"soffbordet" är ett havt gammalt oljefat som vi köpt på Wermlandsmöbler.
Visst är det lite "tufft"!

2015-09-16 | 06:25:51
Bloggadress: http://www.frokenmela.se
Cissi säger:

Skönt!

Jag ska ta mig ut ikväll i det härliga höstvädret, igår var det inte lockande alls ;)

2015-09-16 | 12:18:27
Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback