#classonstålbröllop

Sista helgen på semestern åkte jag hem till Sandviken för att vara med på Sarahs möhippa. Det bar av till Tällberg på lördagen där Quality Spa & Resort Dalecarlia väntade. När vi checkat in i rummen blev det spaande, massagebehandling, dryck och en massa prat. Kvällen bjöd sedan på supergod middag med efterföljande drinkar och ännu mer prat :) Inget pinsamt för blivande bruden, utan bara en massa mys, precis som hon ville ha det :) Frukostbuffén dagen efter var inte dum den heller, jag åt mig proppmätt (som vanligt på frukostbufféer) och drack till och med en kaffe till. Man var ju lite seg sedan kvällen innan... Jag och Amanda var sedan ut på en promenad bland de mysiga husen/stugorna i Tällberg - jättefint var det där :)
 
 
I bubbelpoolen!
 
Trerätters middag!
 
 
i helgen var det dags för den blivande bruden att få sin prins. Jag och A gick tidigt från jobbet på fredagen för att fira syrran som fyllt år, men framförallt åkte vi ju hem för att gå på Sarah och Tomas bröllop :) Vigseln ägde rum ute i Bomhus Kyrka med efterföljande fest på Korsnäs föreningslokal. Vigseln var jättefin och likaså var brudparet! Låter bilderna tala för sig själva:
 
Inmarsch i kyrkan
 
Ringbyte
 
Herr och fru Stål
 
Kraaam <3
 
Man kan ju inte annat än älska den där buketten!
 
Bröllopstårta!
 

Kommentarer
Fröken M säger:

Gud va skoj !
Både bröllop och möhippa är något jag önskar att jag fick gå på MYCKET oftare !! :)

Visst var ponchon fin ! Jag har heller aldrig haft någon innan, men någon gång måste ju vara den första !!

2015-09-05 | 07:53:04
Bloggadress: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback