He's coming home again!

Min kära sambo har nu varit bortrest, med jobbet, sedan i tordags. Inte för att det är så många dagar egentligen, men det har känts väldigt tomt här hemma. Och jag har känt mig tom... Trots att jag har planerat en hel del grejer jag ska fixa med hemma och så, så sitter jag här, tittar och lite väntar på att tiden ska gå. Jag kanske måste bli bättre på att ta vara på min egentid... ;) Jag tittade i och för sig på Magic Mike på fredagkvällen, passade på när A inte var hemma, han har inte direkt varit sugen på att se den... ;) haha.
 
 
Igår tog jag mig ändå ut för att springa strax innan lunch, då jag kände mig rastlös och började bli seg. Det hjälpte och jag blev mycket piggare, fick till och med en hel del styrelsearbete gjort. På kvällen sedan var det dags för inflyttningsfest hos Frida som jag jobbar med. Vi femtiden åkte jag in mot stan och mötte upp Viktoria, vi köpte present till Frida och åkte sedan hem till en annan tjej som vi jobbar med. Hon hade fixat tacos till oss + tre killar, även de från jobbet. Vi hade trevligt där i några timmar innan vi åkte iväg till inflyttningfesten! Där var det massor av folk och en hel del personer till från jobbet, tror vi var 12 stycken från jobbet av de ca 30 personer som var där :) Hade en trevlig kväll och åkte hemåt vid ett-tiden, fick sällskap av Viktoria till Gullmars igen och jag var till slut hemma strax efter två. Jag är verkligen inte van med fester längre, men det var kul att vara med och kul att umgås med en massa folk :) Tack för den kvällen alla inblandade!
 
Inte varje dag man går på fest...
 
Idag vaknade jag vid 9.30 och pratade en sväng med A direkt :) sen har jag varit duktig och handlat, slängt en massa grejer vid återvinningen, inventerat styrelseförrådet inför höststädningen, lagat mat, bakat, jobbat lite osv. Så efter det unnade mig faktiskt en latte i solen på kaféet här på torget! Jag tog med mig senaste numret av PLAZA Interiör och satte mig på uteserveringen :) Riktigt varmt och skönt var det!
 
Latte o macaron + Inredningstidning + Sol = Bra sätt att ta vara på egentiden!
 
Nu tänkte jag fortsätta lite med styrelsearbetet och vänta in A och N som kommer hem snart och gör att ordningen blir återställd! <3
 
Hur har ni spenderat helgen?
 
 

Kommentarer
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen säger:

Känner exakt likadant när man sambo är iväg, spelar liksom ingen roll om det bara är en natt, det känns ju såå himla tomt!

sv: Jaa, visst är dem? Älskar dem!

2015-09-21 | 14:38:28
Bloggadress: http://goforfit.se/
Cassandra säger:

Har också sett den, blev lite besviken dock :/

2015-09-25 | 22:19:22
Bloggadress: http://sensor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback