Godkänd mama!

Oj vilken seg dag vi hade igår. Från det att vi vaknade fram till det att vi skulle iväg vid hal två, eller egentligen hela dagen. Skulle vilja säga att det berodde på det hemska vädret med regn och grått hela dagen, men kanske också att Allie var kinkig och gnällig hela dagen. Vi skulle i alla fall iväg till MVC för uppföljning efter graviditeten. Vi gick igenom förlossningen, tiden där efter och tog lite prover. Hon undersökte även knipmuskler och magmuskler. Magmusklerna har ännu inte gått ihop, så hon avrådde mig från direkta magövningar, typ sit-ups. Allt annat såg dock bra ut och jag fick gå därifrån med en avslutad journal och en godkändstämpel ;)
 
Mestadels såg man minen till vänster under dagen, eller ännu mer ledsen, men jag fick faktiskt se lite glada miner också, som på bilden till höger :)
 
När A kom hem sen på kvällen var det bara att slänga ihop mat, äta och mata lillan innan jag skulle iväg på styrelsemöte. Trodde att jag skulle vara fortsatt väldigt trött och seg, men det var skönt att komma iväg och jag kände mig mycket piggare. Även när jag var borta hade Allie varit gnällig, men också somnat ett tag. Hon fick mat igen när jag kom hem (efter 2 timmar) och sen somnade vi någon timme senare. Natten var sen bra igen, med två uppvak för mat innan vi klev upp vid 8 :)
 
Idag är det soligt och fint, vi ska ta oss ut på en promenad och Allie har varit mer som vanligt (nöjd med tillvaron) - vi hoppas det håller i sig :) Hoppas ni också får en trevlig dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback