En månad som fru

Idag är det exakt en månad sedan vi gifte oss, oj va tiden rinner iväg :) En dag som började med stress och nervositet, fortsatte med kärlek, glädje och värme. Värme från allt umgänge med nära och kära, för vädret bjöd minsann inte på någon värme i sig.. Jag är så tacksam för dagen, och för att jag får möjligheten att vara fru till min underbara man <3 jag älskar dig!
 
Jag har fått mitt efternamn bytt och registrerat på de flesta ställen, men fortfarande inte fixat körkortet. Borde göra det så fort som möjligt nu! Skulle vara skönt att ha det klart innan födseln..  Tänkte visa en detaljbild på min frisyr, såhär dagen till ära :) Och vill ni läsa mer om bröllopet kan ni göra det här.
 
Frisyr: Cissi - Salong Sassari, Tyresö
Foto: Olof Ringmar
 

Kommentarer
rxbin.blogg.se säger:

Håret är så snyggt!

Svar: Tack så mycket! :)
Helbraflinga

2016-06-14 | 21:20:17
Bloggadress: http://rxbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback