Allegiant

Igår var jag och A äntligen på bio för att se den tredje filmen i Divergent-serien - nämligen Allegiant :) Hade väntat och sett fram emot den här länge! Först så jobbade vi i närmare 6 timmar (för att ta in lite utav tiden vi var i fjällen), innan vi gick ner och runt på stan och åt en sen lunch. Det blev Tapas på Aquí = gott!
 
Vi satte oss ner i salongen på Filmstaden Sergel kl 18, och förväntningarna var höga. Tyvärr, måste jag säga, så tycker vi inte alls att den var särskilt bra. De fanns liksom inte så mycket spänning kvar i filmen och den hade inte alls lika många typ av moment som de andra... Sen är det ju svårt att överträffa en sån förstafilm som Divergent var! :) Fortsättningen på Allegiant heter Ascendant och har premiär i juni(?) nästa år. Får se om de kan göra en bra avslutning på det hela eller om det dalar ännu mer - se den måste jag i alla fall, för jag kan ju inte se alla utom en ;)
 
 
 

Kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom! säger:

mysigt med bio

2016-04-05 | 19:39:55
Bloggadress: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback