3 månader

Det blev en promenad igår ändå, trots allt. Och när jag väl kommer ut på en promenad så blir det oftast en längre promenad än vad jag tänkt från början också. Jag tänker att jag kan gå här, och så kan jag gå här och här. Helt plötsligt har man tagit en massa omvägar och gått en bra bit - 50 min resulterade promenaden i igår i alla fall :)
 
Det började bli lite kyligt där fram emot 17-tiden, men solen var fortfarande framme och värmde :)
 
På kvällen sedan hade vi (några ur styrelsen) informationsmöte med kommunen och de intresserade boende här i föreningen, gällande matavfall. Det var givande, trots att vi inte var så många, och det kommer att införas här hos oss. Jag tror det blir jättebra.
 
Idag är jag så trött, så trött (igen). Men jag och Allie ska ta och åka till Farsta om nån timme, gå runt där och kolla i lite affärer, fika (kanske en kanelbulle, såhär på kanelbullens dag, men i alla fall en kaffe) och sedan hämta N på dagis. Får se om jag kan hålla mig från att köpa något till Allie, ja hon blir ju hela 3 månader idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback