Halloweenträff med bebisar

I torsdags var vi hembjudna till Ulrika i mammagruppen, på Halloweenträff. Jag hämtade upp Isabel och Ophelia strax innan halv elva och 10.59 plingade vi på dörren hemma hos Ulrika - bra tajming, då vi var ditbjudna till kl 11. Jag hittade också en gratisparkering längs vägen där utanför och lyckades superbra med min fickparkering, väldigt stolt och förvånad faktiskt ;) haha. Hemma hos Ulrika bjöds det på tacos, fika/tårta, kaffe, godis och en massa skratt och trevligt sällskap. Vi hade alla swishat pengar för maten, men Ulrika och Amanda hade handlat hem alltihopa, och Kristin hade bakat tårta.

 

Hejhej, från Allie och mig :)


Vi var 13 st mammor med bebisar och man kan ju nästan fundera hur det gick. Men det gick så bra. Alla mammor fick äta och fika, och vi kunde emellanåt sitta ner och bara prata också - jättemysigt verkligen! Vi knäppte även en ny bebisar-i-ring-bild, där alla nu låg i åldersordning.

 

 Allie var katt, halloweendagen till ära ;)
 

Efter några timmar gick vi som var kvar (ungefär hälften) till Hökarängen och en liten barnbutik som låg där. Fanns massa roliga barnkläder där, med märken som Max & Morra, Bebis, Pippi mm. Mycket fina saker, och det bästa av allt; till riktigt bra priser. Jag köpte dock inte särskilt mycket, då jag känner att Allie just nu har rätt mycket kläder (och jag inte så mycket pengar). Jag spar mig tills hon behöver lite mer istället. Två dregglisar från Pippi blev det dock, en i jeanstyg och en röd. Kul att kunna matcha dregglisarna med kläderna ;)



Vi körde sele den här dagen, det gick så bra så!


Nästa vecka är det dags att träffa gänget igen, vilket vi verkligen ser fram emot. Höjdpunkten på den mammalediga veckan helt klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback