Två härliga rabatter

Usch va trött jag var i morse. Allie ville inte sova alls mellan 5.20 och kl 8, men somnade såklart ordentligt strax därefter när jag skulle gå upp. Jag kunde ju dock duscha och äta frukost innan jag fick väcka henne vid 9 (så att hon själv hann äta), så det var ju iofs skönt. Vid 10 åkte vi in till stan för att träffa lite mammor och bebisar igen :) Jag och Natalie var först (igen, haha) på plats på Waynes inne på Sveavägen. Strax ramlade det in fler och vi satt sedan där och åt/fikade och pratade i några timmar som vanligt - riktigt trevligt :) Har förresten kommit på att presentkortet jag skrev om i inlägget här ger mig 10% rabatt på allt på Waynes - superbra ju! Så det blir till att fylla på sen när det är slut (y).
 
 
 
Vid tre gick vi därifrån, Allie och jag gick först till Hötorget och köpte kantareller (till helgens risotto) och hon fick även hennes första lilla pumpa. Torghandlaren som vi köpte kantarellerna av tyckte att "lilla prinsessan såklart måste ha en pumpa" ;) sen gick vi vidare in på Åhléns (älskar barnavdelningen där inne på Drottninggatan) och där råkade jag springa på Livly-kläder med 50% rabatt. Kunde inte hålla mig från att köpa den här klänningen... när jag dessutom hade en rabattkupong på 50 kr :) Såå fin! Dock får den hänga i garderoben ett tag, så hon hinner växa ikapp den.
 
 
Det var väl en pumpa Askungen fick förvandlad till en droska i sagan...? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback