Bebiskompisar

Idag stötte jag på Isabel med familj när jag skulle gå iväg till återvinningen. De var ute och gick och jag kände direkt igen dem på deras vita vagn :) Fick hälsa på hennes sambo också - trevligt, även det en Andreas ;) Jag kom även på att jag inte hade publicerat det här inlägget än:
 
Det går inte många dagar utan att jag och Allie har något att göra, inte än i alla fall, vilket är skönt. Nu är det ett tag sedan; men i tisdags hade vi sällskap utav Isabel och hennes lilla Ophelia under eftermiddagen. Vi var först ut på en promenad bort runt slottet, ute i solen, för att sedan gå hem till oss. Vi bjöd på fika och sen fick småtjejerna "leka" lite på golvet - eller leka och leka, det var nog mest vi mammor som knäppte kort, haha ;) Men de var bra söta i alla fall där de låg, och verkade ändå märka av varandra :) Ska bli kul att följa dem när de blir lite större och lite mer medvetna om omvärlden :)
 
Endast 5 dagar skiljer dessa tjejer åt :)
 
Klapp på kinden :)
 

Kommentarer
Lisen säger:

Men vilka sötingar <3

Svar: Tack, jag kan inte annat än att hålla med! <3
Helbraflinga

2016-09-12 | 22:11:01
Bloggadress: http://nouw.com/lisenlundgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback