Mors Dag

Igår vaknade jag ju upp i en tom säng, då A var och hälsade på en kompis i Uppsala. Men Allie var ju hemma och vi hade en riktigt mysig förmiddag tillsammans, som jag skrev om igår :) Jag är verkligen så glad över att vara hennes mamma, få följa med och leka med henne i vardagen, se hur hon utvecklas och allt därtill. Jag förstod aldrig hur stark kärleken kunde vara innan jag själv blev mamma, och att den bara växer och växer. Jag är så stolt. Jag är så glad. Jag är så tacksam. Jag älskar dig min lilla Allie <3 Sen när A kom hem hade han med sig en fin bukett med blommor, supergoda citronbiskvier och hade tidigare under dagen skrivit att Allie hälsade Grattis på mors dag ;)
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
\n
Till min mamma köpte jag och mina systrar ett citrusträd. Det var så svårt att komma på vad vi skulle köpa, då det känns som att vi köpt ALLT förut, både på Mors dag och när hon fyllt år. Vi har köpt halsband, armband, örhängen, olika behandlingar, presentkort på frukostbuffé, tomatplantor, blommor, ljuslyktor osv förut. Men sen kom jag på, att ett citrusträd har hon ju faktiskt inte! Hon som gillar blommor och har massor både inne, ute, på altanen och i växthuset skulle säkert uppskatta ett citrusträd också - så det fick det bli! Sen även en liten kruka i form av en sko, som hon tydligen hade tittat på och ville ha ;) haha ^^
\n
 \n
\n
Till vår egen mami <3
\n
\n
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback