Julshopping

I söndags var vi ju iväg och köpte lite julgrejer, som jag skrev om här. Adventsljusstakarna har jag inte packat upp än, så det blir bara bilder på bordstabletterna, ljusen och kökshanddukarna nu :) Plus den spännande julmusten! Apotkarnes har ju en hemlig smak i år, så det tänkte jag att kunde vara kul att testa och få gissa vad det är för smak. Tyvärr så såg jag idag på en blogg vad det var för smak på den... Tråkigt, men det ska i alla fall bli kul att testa den :)
 
Bordstabletterna "Annie", ljusen "Pillar" och kökshanddukarna "Reka" kommer alla från Hemtex.
 
Åååå, jag vill bara sätta igång med allt vad heter julbak, julpynt, julgodis mm. Hela dagarna går jag bara och väntar på att det snart ska bli jul! Nej inte jul egentligen, utan advent, för det är då julen börjar :)

Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia ❤ säger:

Längtar ocksååååå! Har tjuvstartat med tre julugglor :D hihi

Svar: Ja det är ju sjukt, jag kan knappt somna på kvällarna för jag tänker på allt jag vill testa göra, vad som måste göras, hur jag ska pynta osv osv... ;)
Helbraflinga

2014-11-11 | 21:14:05
Bloggadress: http://sarahclasson.blogg.se
Emmelie säger:

Ååå, jag vill också sätta igång nuuu!! Behöver inventera våra julgrejer innan jag köper på mig nytt men äsch, en tomte till kan väl inte skada :-P

Svar: Sakerna vi köpt hittills var sånt vi inte redan hade, men jag måste också inventera lite i allt det övriga pyntet och så. Nä men precis, tomtar kan man inte få för många av ;)
Helbraflinga

2014-11-12 | 19:48:04
Bloggadress: http://mildarabarber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback